Menu
e-mail: kroy@2zsberoun.cz
pondělí 9 - 13 h
Sbírej toner
Pomáháme sběrem tonerů. Zapojte se také.

Hledání v článcích
PROJEKT OVOCE A ZELENINA DO ŠKOL
Ovoce do škol

IV.B - škola v přírodě

svpŠkola v přírodě bývá vždy ze strany dětí plná očekávání. Týdenní pobyt v krásné přírodě Jizerských hor se povedl nejen počasím, ale především prožitky, které si děti odtud odnesly. Myslím, podle reakcí dětí i rodičů, že se akce vydařila. Důkazem jsou slohové  práce a týmové  deníky, které si děti během akce vedly a také fotografická rychlo-dokumentace celého týdne v Penzionu U Potůčku.

Reakce dětí:

Ach……byli jsme tam. Konečně! Konečně jsme už viděli Penzion u Potůčku. První den jsme se spíš jen tak rozkoukávali (vybalovali si atd.). Poté jsme šli na procházku,zopakovali jsme si týmy a hráli různé hry. Budíček býval v 7:00 ráno,ale v úterý byla výjimka.Vstávali jsme dříve, protože jsme vlakem jeli na celodenní výlet do továrny dřevěných hraček! Středa byl odpočinkový den. Ale i tak pro nás paní učitelka a paní zástupkyně připravili zábavu J .Moc jsme si to užívali! A téměř jsem zapomněl říci,že jsme se všichni najedli k prasknutí,protože tam vařili VÝBORNĚ! Ale hlavní den byl……čtvrtek! Byla totiž diskotéka,vyhodnocení (odměn bylo HODNĚ),hráli jsme hry a soutěže.Paní učitelka i paní zástupkyně na nás byly moc hodné a když na nás byly naštvané, tak jsme si to zasloužili.KAŽDÝ si to užíval a KAŽDÝ byl najezený k prasknutí.Pak přišel den jménem pátek. Byl to den,kdy jsme odjížděli.Všem se nám po Smržovce a po penzionu u Potůčku moc stýská.Nejvíc mě bavilo stavět pyramidy z plastových hrnečků pomocí 4 provázků a gumičky.

Vladimír Novák

Dne 3.6. 2019 v 8:00 se celá má třída sešla před naší školou. Jeli jsme totiž do školy v přírodě. Jela s námi naše paní učitelka, zástupkyně ředitele a zdravotnice. Krátce po 8:30 jsme všichni konečně nasedli do autobusu a vyrazili jsme do Jizerských hor na Smržovku do Penzionu U Potůčku. Když jsme v autobuse zrovna nespal, mastili jsme se spolužáky karty. Jakmile jsme dorazili na místo, měli jsme vynikající oběd. Pak jsme šli do lesa, ve kterém jsme stavěli domečky pro skřítky. Další den jsme byli v továrně na dřevěné hračky. Třetí den jsme vyrazili k sáňkářské dráze. Poslední den jsme byli na rozhledně Černá Studnice. Odpoledne jsme měli diskotéku a večer buřty. Nakonec bylo vyhlášení družstev a jednotlivců. Vyhrál jsem hodně soutěží. Dokonce i skokana švp. V pátek jsme se vrátili. Moc se mi tam líbilo a klidně bych jel znovu.

Šimon Král

V pondělí 3.6. jsme odjeli autobusem do školy v přírodě do chaty Penzion u Potůčku ve Smržovce. Vařili nám tam moc dobrá jídla. Paní učitelky si pro nás připravily super hry, nejvíce se mi líbilo pouštění letadel a stavení pyramid. A také mě bavily míčové hry. Také jsme chodili na procházky. Třeba na: Černou Studnici a do lesa stavět domečky pro skřítky. A také jsme dělali různé tajenky a doplňovačky. Ale chyběl nám bobřík odvahy, protože v noci byla bouřka. Předposlední den nám paní učitelky rozdaly ceny. Moc se mi to líbilo.

Jan Plecitý

V pondělí jsme vyrazili do Smržovky jeli jsme 3 hod. Když jsme dorazili,měli jsme oběd. A šli jsme se podívat na nádraží a postavit skřítkům domečky k večeři jsme měli čevabčiči a po večeři jsme hráli různé hry a soutěže. A potom už byla večerka. Druhý den v úterý, jsme jeli vlakem do výrobny dřevěných hraček. Nejvíc se mi tam líbil krteček, který jezdil nahoru a dolu a potom jsme si mohli vyrobit něco ze dřeva, které jsme dostali v pytlíčku. Potom následovala cesta do penzionu. Ve středu jsme měli odpočinkový den a byli jsme v lese dělat různé soutěže.A odpoledne jsme hráli míčové hry. Ve čtvrtek jsme se byli podívat na rozhlednu jménem Černá Studnice. Bylo to tam moc hezké a odpoledne jsme s kluky hráli fotbal a měli jsme diskotéku. A opékali jsme si buřty a balili kufry. A v pátek následovala cesta domů. Moc se mi tam líbilo. A nejlepší byly míčové hry.

Jakub Plecitý

Obrazové zpravodajství

Autor: Iveta Jonášová | Vydáno 13. 06. 2019 | 228 přečtení

Novinky
21.06.2019:
Budoucím prvňáčkům a jejich rodičům
ZDE najdete co koupit a jak budou vypadat první dny v září. Hlavně své potomky nestrašte školou!!!

19.06.2019:

13.06.2019:
GP v lehké atletice

Opravené výsledky AVNŽ
Po několika oprávněných reklamací opravené výsledky

10.06.2019:
V.C Švp Jesenice
Příjezd v pořádku!!!

09.06.2019:
Švp Jesenice III.C
Jak to viděla paní vychovatelka naleznete ZDE

07.06.2019:
Švp Jesenice

05.06.2019:
Pozdrav od IV.A ze školy v přírodě
poz poz

04.06.2019:
Švp Jesenice III.C
zpravodajství ze včerejška:
Hod šiškou (Jan Veselý by se divil)
Kontakty

311 623 315
e-mail:
reditel@3zsberoun.com

Další kontakty a údaje zde