Jak viděli "Expedici Krašov" deváťáci

krasovExpedice Krašov musela být velice náročná. Vždyť druhý den z účastníku zájezdu přišel pouze jeden žák....

Všechno to začalo v neděli ráno a já si uvědomil, že za pár hodin mám jet na tři noci někam pryč a k tomu všemu s naší třídou. Takže jsem očekával neskutečný nával retardace a nějakou tu přírodní katastrofu k tomu. K mému překvapení jsem dokázal přežít celou hodinu v autobuse s mými kamarády a zatím se nic zajímavého nestalo. Vystoupily jsme z autobusu a začali stavět stan. To nám zabralo asi hodinu, protože byl mega velkej. No a pak už jsme jen další tři noci chillovali a pokud možno vůbec nic nedělali. Kdyby bylo na mě, zůstal bych tam alespoň dalších pár nocí, ale už jsme museli pryč. Odjížděli jsme z jiného kempu asi 12 kilometrů daleko po vodě. Kam jsme den před tím dorazili. Opravdu jsem si to užil a myslím, že není nikdo, kdo by se mnou nesouhlasil.

ŠKOLNÍ VÝLET 2018

VÝLET V DEVÁTÉ TŘÍDĚ SPOLEČNĚ S 6. D BYL JEDEN Z NEJLEPŠÍCH ZÁŽITKŮ ZA CELOU ZÁKLADNÍ ŠKOLU. A TO PŘEDEVŠÍM Z TOHO DŮVODU, ŽE JSME SE, JAKO TŘÍDA MNOHEM VÍC POZNALI A ZJISTILI O SOBĚ O DOST VÍC INFORMACÍ, NEŽ JSME VĚDĚLI DOPOSUD. HODNĚ LIDÍ S SEBOU NEMĚLO MOBIL A TI CO SI HO VZALI, HO STEJNĚ PO DLOUHOU DOBU MĚLI U PANÍ UČITELKY. TO BYL JEDEN Z HLAVNÍCH DŮVODŮ, PROČ JSME SE ZAČALI VÍC BAVIT. O VOLNÝCH CHVÍLÍCH JSME SE TOTIŽ MUSELI NĚJAK ZABAVIT, KDYŽ JSME TY MOBILY NEMĚLI. A TAK JSME SI POVÍDALI, HRÁLI KARTY, FOTBAL A NEBO JSME SI TŘEBA I S PANEM UČITELEM HÁZELI LÉTAJÍCÍM TALÍŘEM. NAPŘÍKLAD JEDEN Z TĚCH NEJHEZČÍCH MOMENTŮ NAŠÍ TŘÍDY BYLO TO, KDYŽ JSME SI VŠICHNI VLEZLI DO JEDNOHO STANU A TAM SI POVÍDALI A POSLOUCHALI PÍSNIČKY…BYLO TO SUPER. PROGRAM. BYL BEZVA. HRÁLI JSME PO TÝMECH RŮZNÉ HRY A SOUTĚŽE NAPŘ. PŘEHAZKU, ROZDĚLÁVÁNÍ OHNĚ, ATD. NO A PAK NASTAL TEN DEN PŘEKVEPENÍ. JELO SE NA RAFTY. VŠICHNI JSME BYLI NADŠENÍ. ROZDĚLILI NÁS NA SEDM RAFTŮ. A VYPLULI JSME. CESTOU JSME MĚLI OBĚD A ZMRZLINU, KOUPALI JSME SE A SJÍŽDĚLI DVA JEZY. POTOM JSME DORAZILI DO DRUHÉHO KEMPU. TAM UŽ JSME JEN POSTAVILI STANY A MĚLI VOLNOU ZÁBAVU AŽ DO VEČEŘE. DALŠÍ DEN UŽ JSME SE JEN NASNÍDALI, ZBALILI, DALI SI OBĚD A ČEKALI, AŽ PŘIJEDE AUTOBUS….

BYLO TO PÁR POSLEDÍCH DNÍ S NAŠÍ TŘÍDOU. A UŽILI JSME SI JE.

ŠKOLNÍ VÝLET

Takže v neděli 3.6. okolo 5hod jsem vyjeli autobusem společně s VI.D do campu v Liblíně. Tam jsme se uvelebili a hráli hry.. No prostě pohoda. Ten večer nás ještě rozřadili na nějaké skupinky, které bez urážky měly fakt blbý názvy. Já třeba byla ve Štikách, pak ještě byly Pulci, Káňata, Šipky, Medvědi a ještě něco, ale to už si nepamatuju. Večer se pak hrálo i na kytaru atak. Další den jsme dělali nějaké, jakože soutěže a zároveň jsme se šli i vykoupat, což bylo skvěléééé. V úterý jsme vstávali brzo a hned jsme balili stany, protože jsme vyráželi do druhého kampu U Mloka. Předem se neřeklo, jak půjdem a tak, ale PŘEKVAPIVĚ jsme jeli na raftech. Cesta byla poměrně náročná, neboť jsme to celý tahali my starší. Pak jsme postavili stany. Samozřejmě během těch všech dnů jsme jedli a vykonávali svoje potřeby a dodržovali tak nějak hygienu samozřejmě. Hráli jsme třeba i přehazku nebo vybíjenou a kluci fotbal. A nakonec byl poslední den co jsme odjížděli. Zase jsme vše sbalili a jeli jsme busem domu. V plánu bylo přijet okolo 6hod myslím, ale byla bouračka na dálnici v Králováku, a tak když jsme byli 3km od KFC, tak jsme (ne)jeli fakt mega pomalu a bylo hrozné vedro a vidět tu bouračku naživo taky nebylo nic příjemného. Tak jsme přijeli domu total rozpálený z autobusu, unavený a pár lidem včet mě nedělá úplně dobře tyhle jízdy. No a to je vše. Škoda, že těch výletů za dobu, kdy jsme byli na 2.stupni nezažili víc.

Školní výlet VI.D a IX.A

V neděli 3.6.2018 jsme se sešli na Wagnerově náměstí, abychom mohli odjet na 3-denní výlet se 6.D.

Když jsme dorazili do Liblína tak jsme si začali stavět stany. My s holkama jsme vůbec neměli tušení, jak se „takovej velkej“ stan staví, ale i tak jsme ho postavili, s malou pomocí. Šli jsme na večeři a měli smažák s bramborama. Celkem dobrej. Druhý den jsme měli v plánu jít na zříceninu Krašov, ale bylo moc velké teplo a tak jsme hráli místo toho nějaké hry, např. přehazovanou, karty, rozdělávání ohně. Třetí den jsme se stěhovali do druhého kempu. Jeli jsme tam na raftech asi po osmi lidech. Znovu jsme museli postavit stany... Zbytek výletu jsme nic moc nedělali, ale byl to super výlet.

Další názory:

příští týden bude mandarinka

12.12.2018:
Futsal 7

Článek "Svatý Mikuláš ve škole"
doplněn o další fota...

10.12.2018:
Předvánoční Vídeň

Postup futsalistů
"Sedmičky-klucí" postoupili do krajského kola. Gratulujeme

06.12.2018:
Koncerty a divadelní představení v sále České pojišťovny v Berouně

04.12.2018:
Sněhuláčci - II.A
I když sníh roztál, žáci II. A. vyráběli malé sněhuláky. Mám za to, že povedli. snehu

26.11.2018:

311 623 315
e-mail:
reditel@3zsberoun.com

Další kontakty a údaje zde