Třída V.C. na škole v přírodě

zvoniceŠkola v přírodě se uskutečnila od 30.5. do 3.6.2011 na chatě Zvonice v Jizerských horách.

Dne 30. května 2011 jsme se třídou jeli na školu v přírodě do Kořenova v Jizerských horách. Když jsme přijeli, ubytovali jsme se na chatě Zvonice, která stála uprostřed lesa. Vybalili jsme si oblečení, mlsky a plyšáky a šli na oběd. Po obědě jsme si prohlédli okolí chaty, podívali se na nedalekou kapličku a v lesíku postavili domečky pro skřítky. Druhý den jsme šli na rozhlednu Štěpánku, kde jsme si mohli koupit různé suvenýry na památku na ŠvP. Když jsme přišli na chatu, odpočinuli jsme si. Pak se konala sportovní olympiáda, ve které byly soutěže jako např.: trojskok, hod na cíl a další. Ve středu jsme šli do Harrachova, podívat se na Mumlavské vodopády a zpět jsme šli okolo Čertovy hory, na které jsou skokanské můstky. Zbytek cesty jsme jeli autobusem, když jsme dorazili, tak jsme hráli zábavnou hru Lov medvědů. Den před odjezdem jsme šli do muzea ozubnicové dráhy v Kořenově. Tam jsme od příjemné prodavačky dostali vstupenky na ozubnicovou lokomotivu. Mohli jsme si koupit pohledy, turistické známky a jiné předměty, jako vzpomínku na tento výlet. Vrátili jsme se k chatě a běželi orientační běh. Navečer jsme vyhlašovali největší chytrolíny ŠvP a rozdávali ceny. Pak byla tombola a po ní diskotéka spojená se soutěžením proti druhé ubytované třídě. V noci byla bojovka, při které jsme museli jít sami lesem. Poslední den jsme si zabalili a chystali se na odjezd. Na ŠvP se nám moc líbilo a kdyby to šlo, tak se tam s radostí vrátíme!
                                                            Klárka Dobešová a Míša Knyblová, V.C
Dne 30. května jela třída 5.C  na školu v přírodě. Přijeli jsme na chatu Zvonici v Kořenově, naobědvali jsme se a odpoledne šli do nedalekých Příchovic, kde jsme si prohlédli kapličku. Druhý den jsme vyrazili na rozhlednu Štěpánku, ze které byl nádherný výhled. Viděli jsme i Ještěd. Potom jsme si tam koupili nějaké náramky a řetízky a šli na chatu zase zpět. Odpoledne se konala olympiáda. Další den se uskutečnil celodenní výlet do Harrachova. Cestou jsme viděli Mumlavské vodopády, řeku Jizeru a Mumlavu. Odpoledne, když jsme přišli z výletu, hráli jsme hru Lov medvědů a večer se všichni dívali na Nekonečný příběh. Čtvrtý den jsme se vypravili do muzea ozubnicové železnice. Večer bylo vyhodnocení a pak jsme si udělali menší diskotéku. Když se setmělo, byla noční bojovka a po ní jsme šli spát. V pátek jsme jeli domů a myslíme, že se nám tam moc líbilo.
                                                               Lenka Kučerová a Jana Skleničková, V.C

V pondělí 30. 5. jsme vyrazili na školu v přírodě. Byli jsme tam celý pracovní týden.

PONDĚLÍ: Když jsme tam dorazili, prohlédli jsme si pokoje a ubytovali se. Potom jsme se šli projít po okolí. Když jsme došli ke kapličce v Příchovicích, prohlédli jsme si ji a vrátili se zpátky do chaty Zvonice.
ÚTERÝ: V úterý jsme si udělali výlet na rozhlednu Štěpánka (959 m n. m.) Odpoledne byla olympiáda a volné hraní na hřišti.
STŘEDA: Na den dětí jsme vyrazili do Harrachova. Viděli jsme Mumlavské vodopády a na zpáteční cestě skokanské můstky na Čertově hoře (1021 m n. m.) Navečer jsme hráli hru Lov medvědů.
ČTVRTEK: Ve čtvrtek jsme byli v muzeu ozubnicových drah v Kořenově. Odpoledne jsme běhali orientační závod. Večer bylo vyhlášení nejlepších žáků ŠVP a diskotéka. V noci jsme měli bojovku.
PÁTEK: V pátek jsme si vše zabalili a odjeli jsme domů. Program školy v přírodě byl bohatý a pěkně jsme si ho užili.
                                                                                                                            Jana Procházková, V.C

OBRAZOVÉ ZPRAVODAJSTVÍ

Autor: žáci | Vydáno 09. 06. 2011 | 1020 přečtení

Novinky
19.10.2017:
Ve škole se nám rozmnožily draci
podívejte se - prvňáčkové se snažili

17.10.2017:
27. ročník mezinárodní soutěže soutěže film a video FISAIC
fetival

Akci organizuje Mezinárodní federace pro kulturu a volný čas železničářů.

Hotel Grand Litava - 21. října v sobotu od 14:00 – 18:00

Vystavené mašinky - 17 metrů dlouhý model kolejiště!

Prezentace skupiny železničních modelářů, radioamatérů, esperantistů, výtvarníků,……

Vstup zdarma.

13.10.2017:
Ovoce do škol

12.10.2017:
GVH Hořovice

Střední škola služeb a řemesel

06.10.2017:
Úspěšní školáci - sportovci se sešli na radnici
Článek a fotogalerii naleznete ZDE

311 623 315
e-mail:
3zsberoun@seznam.cz

Další kontakty a údaje zde